HTML

Állólámpás Mercedes

Teljesen irracionális fordulattal vásároltam egy harmincnyolc éves autót. Majd egy huszonhét évest. Megmagyarázom.

Friss topikok

  • Carrot2013: Még mindig úton Hamburgba? (2018.10.11. 08:36) Der letzte echte Mercedes
  • Carrot2013: Van az a mondás, hogy öreg autót fél tank alá nem engedünk mert az üzemanyag pumpa úgy tovább bírj... (2017.08.28. 13:16) Hibátlan év vége
  • hárompontnulla: Köszönöm! BÚÉK neked is! (2017.01.06. 00:07) Szilveszteri autózás
  • J. Mutzenbacher: @hárompontnulla: Zsír :) (2016.11.19. 10:21) Mein /8 ist wieder funkzioniert
  • Daniel01: Szerintem benne van,hát eljött vele mercis talira,látásból biztos megismerném:) Autómata váltó fel... (2015.12.11. 14:02) Lang

Linkblog

Kilenc egész négy tized méter Mercedes a ház előtt

2010.11.09. 23:34 hárompontnulla

 

Hát igen, valószínűleg elgurultak a gyógyszereim.

Mentségemre legyen mondva, szinte minden elemét meg tudom magyarázni a döntésnek. Egyesével is és együttesen is racionálisnak mondható döntést hoztam. Hoztunk, mert a nejem is részt vett benne. Kicsit azért puhítottam. Nem olyan sokat, csak olyan 4-5 héten át naponta, kétnaponta szóba hozva a dolgot. A végére már olyan sokszor mondtam el az érveket és ellenérveket, hogy meggyőződésemmé vált: nem is dönthetünk másképpen, értelmetlen volna.

Ja, hogy mi is ez a döntés? Ha a címből nem derült volna ki, vettem még egy Mercedest.

Elgurultak a gyógyszerek, persze, csak épp nem most, hanem már jó régen, amikor egy olyan track-re állt rá az agyam, ami évek óta megakadályozza, hogy hosszútávú érdekeinket a rövid távú körülményeink alá rendeljem. Ez most messzire vezetne, ha teljesen kibontanám, ezért ezt most nem is teszem; a lényeg, hogy értelmetlennek találtam volna "olcsó" népautó (S-sel kezdődik a neve) lényegében ugyanolyan drága névrevételét, amikor szerethető Mercedes is vásárolható ugyanolyan összegért. Persze lehetnek érvek mindkét irányba, vannak is, nyilván, de én már ültem mindkét típusban eleget ahhoz, hogy el tudjam dönteni, melyikben látnám szívesen a családot.

A vásárlásról külön bejegyzésben kívánok majd megemlékezni, itt most az új autóról még csak annyit jegyzek meg, hogy a W115 limuzin hossza 4680 mm, így a maradék 4724 mm-ből könnyedén kitalálható, milyen autót is vettem pontosan. A helyes megfejtők között értékes tesztvezetést sorsolok ki.

 

 

1 komment

Címkék: állólámpás hárompontnulla 123 as

A bejegyzés trackback címe:

https://harompontnulla.blog.hu/api/trackback/id/tr482437366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carrotfield 2010.11.11. 09:44:45

Én tudom a megfejtést!
Tippelhetek Tesó?
:o)
süti beállítások módosítása