HTML

Állólámpás Mercedes

Teljesen irracionális fordulattal vásároltam egy harmincnyolc éves autót. Majd egy huszonhét évest. Megmagyarázom.

Friss topikok

  • Carrot2013: Még mindig úton Hamburgba? (2018.10.11. 08:36) Der letzte echte Mercedes
  • Carrot2013: Van az a mondás, hogy öreg autót fél tank alá nem engedünk mert az üzemanyag pumpa úgy tovább bírj... (2017.08.28. 13:16) Hibátlan év vége
  • hárompontnulla: Köszönöm! BÚÉK neked is! (2017.01.06. 00:07) Szilveszteri autózás
  • J. Mutzenbacher: @hárompontnulla: Zsír :) (2016.11.19. 10:21) Mein /8 ist wieder funkzioniert
  • Daniel01: Szerintem benne van,hát eljött vele mercis talira,látásból biztos megismerném:) Autómata váltó fel... (2015.12.11. 14:02) Lang

Linkblog

Szilveszteri autózás

2016.12.31. 13:14 hárompontnulla

Elgurultunk ma délelőtt megnézni a szilveszteri veteránfelvonulást a Pólus Centernél. Láttunk egy csomó szép autót, Ismerősökkel is találkoztunk.

Meg is kaptam – hozzáteszem, jogosan, – hogy lehetne szebb állapotban is az autóm. :) Sajnos igaz: sem a belsejével, sem a külsejével nem volt érkezésem, leginkább pénzem foglalkozni mostanában.  De a motor, és az üzemanyagrendszer végre úgy tűnik, rendben van.  Jövőre viszont már mindenképpen foglalkozni kell a kasztnival, és elsősorban nem a látható részekre gondolok. 

Hazafelé kicsit meghajtottuk a már szépen bemelegedett Állólámpást a ragyogó téli napsütésben. Szuper jó volt. 

2 komment

Címkék: veterán merci 3.0 diesel mercedes benz állólámpás 240d hárompontnulla;

A bejegyzés trackback címe:

https://harompontnulla.blog.hu/api/trackback/id/tr1712085847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel01 2017.01.04. 16:35:36

Hali! Buék!
Mercis szintjelzőben én sem bízom,pont egy ugyan ilyen incidens után( nem ment a napi számlálóm,és dörrentettem bele egy 20as kannával ha úgy éreztem kéri,de negyed tank alá nem engedtem soha..gondoltam én). Kézi tápszivattyút meglökdösöd,érzed ha szív valamit,de ha nagyon puha kifogyott. Örülök,hogy jó a szekér,ha valamiben kell segítség,írj nyugodtan :)

hárompontnulla 2017.01.06. 00:07:59

Köszönöm! BÚÉK neked is!
süti beállítások módosítása