HTML

Állólámpás Mercedes

Teljesen irracionális fordulattal vásároltam egy harmincnyolc éves autót. Majd egy huszonhét évest. Megmagyarázom.

Friss topikok

  • Carrot2013: Még mindig úton Hamburgba? (2018.10.11. 08:36) Der letzte echte Mercedes
  • Carrot2013: Van az a mondás, hogy öreg autót fél tank alá nem engedünk mert az üzemanyag pumpa úgy tovább bírj... (2017.08.28. 13:16) Hibátlan év vége
  • hárompontnulla: Köszönöm! BÚÉK neked is! (2017.01.06. 00:07) Szilveszteri autózás
  • J. Mutzenbacher: @hárompontnulla: Zsír :) (2016.11.19. 10:21) Mein /8 ist wieder funkzioniert
  • Daniel01: Szerintem benne van,hát eljött vele mercis talira,látásból biztos megismerném:) Autómata váltó fel... (2015.12.11. 14:02) Lang

Linkblog

Kárpitok

2010.08.16. 21:18 hárompontnulla

Kaptam egy vég vásznat is az autóhoz. Ez a Mercedes egyik legszebb belsőjéhez, a Pergamen fantázianevű anyaghoz kapható gyári utángyártott, tehát talán nem gyári, de azzal megegyező anyag.

A Pergamen szövetű ülések szélein a Mercedes spéci műbőr szövete erősíti a kárpitot. Ezt sokan igazi bőrnek nézik, pedig nem az, de nagyon jó minőségű. Az én majd negyven éves autómon is szinte hibátlan mindenhol - derült ki, miután lebontottam a védőhuzatot. A sima szövet azonban csúnyán szakadt több helyen is. A vezetőülés ülőfelületén és támláján is oda van, és a hátső ülés támlájának tetején, ahol a nepsütés direktben sütötte a kárpitot, az anyag (a zöld üveg ellenére,) szinte teljesen elfoszlott.  

A védőhuzat eltávolításához az üléseket a vezetőoldali kivételével mind kiszereltem, és övatosan ki is porszívóztam mindet. Sajnos a védőhuzat ellenére gyanús sárga elszineződések találhatóak több helyen az egyébként jó állapotú anyagon. Ezeket alkalmas időpontban a máshonnan már ismert Vanish Oxyval fogom eltávolítani.

A komplett kárpitcseréhez nem érzek stabil anyagi hátteret magam mögött, de nem is tetszene az eredeti műbőrhöz illesztve az új anyag, ezért úgy döntöttem inkább megpróbálok Pergamen üléseket (huzatokat) vásárolni és azokból kipótolni, cserélni a hiányos részeket.

Ha valaki tud eladó állólámpás üléseket Pergamen kárpittal, kérem szóljon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harompontnulla.blog.hu/api/trackback/id/tr982226528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása