Bréking nyúz. Bár mást igértem, a fejlemények miatt az üléskárpit a mai téma.
Említettem, hogy van érdeklődőm a kárpit anyagra, amit az autóhoz kaptam. Leírtam már azt is, lejjebb, hogy az a feladatom, hogy kinyomozzam az utángyártott kárpit gyártóját, az anyag árát. Jelentem: sikerrel jártam.
Pár hete találtam ezt az oldalt, ahol szépen fel voltak töltve az anyagminták közepesen rossz minőségű fotókkal, de olyan autentikusnak tűntek. Gondoltam, írok nekik, hátha. Írtam is az oldalukon keresztül egy kérdést, mennyi az annyi... Már el is felejtettem a dolgot, mire tegnap kaptam egy levelet, miszerint van ebből az anyagból nekik raktáron, 140 cm széles, az autómhoz cca 3,5 méter kell, az ár 68 euro, plusz a német áfa, (19%) a cég tulajdonosának tényleges sk aláírása következik kék tollal, és a levél aljára akkurátusan beragasztva az anyagminta.
Megáll az ész, mi? hogy vannak a világnak olyan részei, nem is olyam messze, ahol a dolgok úgy működnek, ahogyan működniük kell. A cég megtalálható a Google-ből, a cég megkeresést kap a website-ján keresztül és nem restell reagálni rá, valaki megírja és kinyomtatja a válaszlevelet, aláíratja a tulajjal, aki veszi a fáradtságot és sk alá is írja, ezután ráragasztják az anyagmintát, hogy a kedves ügyfél láthassa, tényleg van ilyenjük, boríték, hetven centes bélyeg és irány a posta. Nem csodálkoznék, ha ez a cég harminc év múlva ilyenkor is működne. Ígérem, meg is írom majd, meg van-e még.
Szóval, megtaláltam a kárpitot, már csak az a kérdés, össze tudjuk-e egyeztetni a Mercis kollégával a huzatokat meg az értékeket. Megírom majd ezt is, ha odaérünk.
Update: kiderítettem, hogy fejtámlás autóhoz nem elég a 3,5 m-nyi anyag, négy méter kell.