HTML

Állólámpás Mercedes

Teljesen irracionális fordulattal vásároltam egy harmincnyolc éves autót. Majd egy huszonhét évest. Megmagyarázom.

Friss topikok

  • Carrot2013: Még mindig úton Hamburgba? (2018.10.11. 08:36) Der letzte echte Mercedes
  • Carrot2013: Van az a mondás, hogy öreg autót fél tank alá nem engedünk mert az üzemanyag pumpa úgy tovább bírj... (2017.08.28. 13:16) Hibátlan év vége
  • hárompontnulla: Köszönöm! BÚÉK neked is! (2017.01.06. 00:07) Szilveszteri autózás
  • J. Mutzenbacher: @hárompontnulla: Zsír :) (2016.11.19. 10:21) Mein /8 ist wieder funkzioniert
  • Daniel01: Szerintem benne van,hát eljött vele mercis talira,látásból biztos megismerném:) Autómata váltó fel... (2015.12.11. 14:02) Lang

Linkblog

Huzatok, újra és újra

2010.12.03. 23:59 hárompontnulla

Bréking nyúz. Bár mást igértem, a fejlemények miatt az üléskárpit a mai téma. 

Említettem, hogy van érdeklődőm a kárpit anyagra, amit az autóhoz kaptam. Leírtam már azt is, lejjebb, hogy az a feladatom, hogy kinyomozzam az utángyártott kárpit gyártóját, az anyag árát. Jelentem: sikerrel jártam.

Pár hete találtam ezt az oldalt, ahol szépen fel voltak töltve az anyagminták közepesen rossz minőségű fotókkal, de olyan autentikusnak tűntek. Gondoltam, írok nekik, hátha. Írtam is az oldalukon keresztül egy kérdést, mennyi az annyi... Már el is felejtettem a dolgot, mire tegnap kaptam egy levelet, miszerint van ebből az anyagból nekik raktáron, 140 cm széles, az autómhoz cca 3,5 méter kell, az ár 68 euro, plusz a német áfa, (19%) a cég tulajdonosának tényleges sk aláírása következik kék tollal, és a levél aljára akkurátusan beragasztva az anyagminta.

Megáll az ész, mi? hogy vannak a világnak olyan részei, nem is olyam messze, ahol a dolgok úgy működnek, ahogyan működniük kell. A cég megtalálható a Google-ből, a cég megkeresést kap a website-ján keresztül és nem restell reagálni rá, valaki megírja és kinyomtatja a válaszlevelet, aláíratja a tulajjal, aki veszi a fáradtságot és sk alá is írja, ezután ráragasztják az anyagmintát, hogy a kedves ügyfél láthassa, tényleg van ilyenjük, boríték, hetven centes bélyeg és irány a posta. Nem csodálkoznék, ha ez a cég harminc év múlva ilyenkor is működne. Ígérem, meg is írom majd, meg van-e még.

Szóval, megtaláltam a kárpitot, már csak az a kérdés, össze tudjuk-e egyeztetni a Mercis kollégával a huzatokat meg az értékeket. Megírom majd ezt is, ha odaérünk.

Update: kiderítettem, hogy fejtámlás autóhoz nem elég a 3,5 m-nyi anyag, négy méter kell.

Szólj hozzá!

Címkék: veterán mercedes autó zöldséges 3.0 diesel mercedes benz benz w115 youngtimer üléshuzat állólámpás merga hárompontnulla hárompontnulla; huzat; ülés; merci; zőccséges

A bejegyzés trackback címe:

https://harompontnulla.blog.hu/api/trackback/id/tr812491865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása