Szomorú nap ez a mai. Beszéltem Károllyal, nincsenek jó híreim. Az első hengernek annyi, nulla a kompresszió, a henger fala összekarcolva. Károly szerint megfőtt. De haladjunk sorjában.
A múltkori karbantartós posztból valamiért kimaradt, hogy a szerelőm a hűtőt is kicserélte. Szemmel láthatóan tákolt volt és kétségtelen, hogy valamelyest eresztette a folyadékot. Kapott a kombi egy másikat, nem tökéleteset, de jót. Ehhez képest pénteken a pálya melletti pihenőben két liter folyadékot kellett utána tölteni, miután valamilyen fura hang után a hőfok jelző elkezdett meredeken emelkedni, amire a nejem félreállt és felhívott, hogy mi legyen.
Lehet, hogy csak mert ezután lassan ment a kombi, mindenesetre a hőmérséklet stabilizálódni látszott, a traktorhang maradt, a csattogó dugó meg gázolajban fürödve gravírozni kezdte az egyes henger falát. Ez alapján én a hűtőt okolom, hogy a kánikulában elengedte a közeget, amitől a motor túlhevült, amitől az egyes megszorult, majd valami törött, de mitől és miért hirtelen kezdett el ingadozni a hőmérséklet?
Akárhogy is történt, most van egy motorhibás kombim. És nagyon rossz a kedvem. Legszívesebben eladnám így, ahogy van...