HTML

Állólámpás Mercedes

Teljesen irracionális fordulattal vásároltam egy harmincnyolc éves autót. Majd egy huszonhét évest. Megmagyarázom.

Friss topikok

  • Carrot2013: Még mindig úton Hamburgba? (2018.10.11. 08:36) Der letzte echte Mercedes
  • Carrot2013: Van az a mondás, hogy öreg autót fél tank alá nem engedünk mert az üzemanyag pumpa úgy tovább bírj... (2017.08.28. 13:16) Hibátlan év vége
  • hárompontnulla: Köszönöm! BÚÉK neked is! (2017.01.06. 00:07) Szilveszteri autózás
  • J. Mutzenbacher: @hárompontnulla: Zsír :) (2016.11.19. 10:21) Mein /8 ist wieder funkzioniert
  • Daniel01: Szerintem benne van,hát eljött vele mercis talira,látásból biztos megismerném:) Autómata váltó fel... (2015.12.11. 14:02) Lang

Linkblog

Parkoló autó tükrét letörni = NEM MENŐ

2010.12.14. 23:55 hárompontnulla

Ahogy a cím is mutatja, káreset történt. Az időpont: hétfő délelőtt, a helyszín: a Bocskai útra nyíló mellékutca, a károsult: 1975-ös  Mercedes-Benz 240D 3.0, a károkozó: ismeretlen.

A mellékutca egyirányú, egy sávos. A Bocskai előtt azonban, ahogyan az a fotón is látszik, két sávban szoktak állni a kihajtani igyekvők. A károkozónk is ide igyekezett nyilván, de rosszul mérte fel, mennyi helye is van ott jobb oldalt, és elvitte a tükrömet. Mielőtt beszálltam, nem tűnt fel a sérülés, mikor becsaptam az ajtót, csak akkor vettem észre, hogy a tükör lefittyed; ezt nem fotóztam.

A második képen jól látszik, hogy az előttem parkolóval tökéletesen egy vonalban parkolok, (talán még egy kicsivel beljebb is,) ezért nem is értem, hogy ha valaki előre néz, hogy nem látja, hogy hét méter hosszan ott autók parkolnak. Persze, ha szlalomozott a piroshoz már beállt autók meg a parkolók között, akkor lehet. A járdára is állhattam volna feljebb, itt viszont el akartam kerülni a dühös gyalogos csillagtépését, ezért nem foglaltam el az egész járdát.

A tükör ház nem sérült (kicsit, a szélén, pont lemaradt a harmadik képről,) de a tükröt az ajtóhoz rögzítő talp mindkét füle eltörött. Külsőre hasnolít a tükör a 23-aséra, de ez a rögzítő talp és az ezt borító háromszög pont nem stimmel, lévén más alakúak az első ajtók, amikre rögzíteni kell vele.

Nyilván az én bajom, hogy nekem harmincöt éves autóm van és az alkatrész utánpótlás esetleges, (vagy találok ilyen tükör rögzítő talpat, vagy nem,) ettől még az elkövető autóstárs meglopott, amikor nem állt meg és nem hagyta ott a névjegyét. Persze, lehet, hogy én vagyok a naív. Mindenesetre minden szépet és jót kívánok neki.

 

2 komment

Címkék: mercedes autó 3.0 23 as állólámpás 240d hárompontnulla; mercedes benz; veterán; tükör; kár; törés; cserbenhagyó;

A bejegyzés trackback címe:

https://harompontnulla.blog.hu/api/trackback/id/tr332517078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikalakat 2010.12.20. 22:15:20

Látom, neked sincs meg hátul a típusjelzést, 220D-set én 500ért vettem pesten (plusz csillagot rugóval 2000-ért.)

hárompontnulla 2010.12.28. 22:51:29

@Bikalakat: Az előző tulaj felrakott egy 300D utángyártott jelzést az autóra, ennek a maradékát láthatod a fotón: két lukat. Ezeken az autókon persze sosem volt ilyen jelzés hivatalosan, csak az USA modelleket hívták így, az első posztban írtam, hogy 240D 3.0 a hivatalos neve a hárompontnullának, melyből a 240D bal oldalon, a 3.0 pedig jobb oldalon foglalt helyet.
Amúgy tavasszal eltüntetem a két lukat is. A jelzés nélküli kivitel feláras extra volt anno és tudtommal még ma is az.
Felmerült az is, hogy (mivel a kasztni eredetileg az volt, és most egy elírás miatt a forgalmiban is az szerepel,) felrakom rá a 230 feliratot. Na azt aztán nem értené senki sem! :D 230, tehát benzines és közben ketyeg elől az olajkályha! LOL
süti beállítások módosítása