HTML

Állólámpás Mercedes

Teljesen irracionális fordulattal vásároltam egy harmincnyolc éves autót. Majd egy huszonhét évest. Megmagyarázom.

Friss topikok

  • Carrot2013: Még mindig úton Hamburgba? (2018.10.11. 08:36) Der letzte echte Mercedes
  • Carrot2013: Van az a mondás, hogy öreg autót fél tank alá nem engedünk mert az üzemanyag pumpa úgy tovább bírj... (2017.08.28. 13:16) Hibátlan év vége
  • hárompontnulla: Köszönöm! BÚÉK neked is! (2017.01.06. 00:07) Szilveszteri autózás
  • J. Mutzenbacher: @hárompontnulla: Zsír :) (2016.11.19. 10:21) Mein /8 ist wieder funkzioniert
  • Daniel01: Szerintem benne van,hát eljött vele mercis talira,látásból biztos megismerném:) Autómata váltó fel... (2015.12.11. 14:02) Lang

Linkblog

Kaltstart

2010.12.29. 10:21 hárompontnulla

A tegnapi izzító gyertya csere utáni első reggeli hidegindítás.

Na.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harompontnulla.blog.hu/api/trackback/id/tr42545655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bikalakat 2011.01.01. 17:22:26

Hű. Hát kb az enyém is így indul ilyen hidegben, illetve egy icipicit köhögősebben, de nekem húzógombos, nem várok 2 percet (???...) az izzításra.

hárompontnulla 2011.01.01. 20:41:56

@Bikalakat: Utólag néztem az izzítás idejét meg a videón: kerek száz másodperc volt. Zuzán mester azt mondta, hogy 85 másodpercre állította be az időzítését, gondolom a hideg miatt hosszabb kicsivel. Melegben, vagy nem teljesen hideg motornál nem kell végig várni, gondolom én, (nem is szoktam,) de egy fagyos éjszaka utáni első indításnál, mint ez is volt, szerintem indokolt. Meg hát kérdés, bírja-e az akksi. Ha igen, akkor szerintem jobb, ha melegíted odabent a levegőt...
Úgy emlékszem a gyári érték ötvenöt másodperc volt ezeknél a reléknél. a tiéd hány másodpercnél kattan le?

Bikalakat 2011.01.02. 12:15:54

Hát ez az, az enyém nem kattan le, nincs is relé, ha jól gondolom. A húzógombos kiadásnál a kulccsal csak a gyújtást adod rá, aztán meghúzod a gombot félig, izzít, van egy kis kémlelőnyílás középen, abban van egy vastag szál, és annak kell cseresznyepirosan izzani, akkor jó. Elvileg. Pont úgy izzik, mint neked az összekötők :) Videót nem tudok csinálni, de majd képet talán. Nekem olyan 20-30 másodperc (saccra) után piros szokott lenni, és indul is. Néha kicsit nehezebben, lehet, olyankor tovább kéne izzítsak.
Holnap megyek a központi okmányirodába, elvileg onnan kapok határozatot, hogy mehetek átütésre. KPM vizsgához SZURKOLJATOOK!...

hárompontnulla 2011.01.02. 21:26:31

@Bikalakat: Ja, tényleg, a tied csúzlis és sószórós. :)
Szorítok neked holnapra! Írtam m-ailt neked, azt láttad? Egyébként: harompontnulla@gmail.com
Küldj majd fotókat a kocsiról!

Repus 2011.01.14. 12:57:06

szétizgultam magam a videón, braza :) de tényleg.
süti beállítások módosítása